مهاجرت به اتریش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مهاجرت به اتریش
نوشته شده در پنج شنبه 20 تير 1398
بازدید : 27
نویسنده : admin

 

جمهوری فدرال اتریش کشوری مدرن و پیشرفته با مناظر طبیعی زیبا و فرهنگی غنی در اروپای غربی است. کشور اتریش از جنوب با کشور ایتالیا و اسلوونی و در شمال با المان و جمهوری چک همسایه است. همسایگان شرقی و غربی آن به ترتیب اسلوواکی, مجارستان, سوئیس و لیختن اشتاین هستند.

رودخانه های پر آب و جنگل های زیبا در تابستان و کوهای زیبای پوشیده از برف در زمستان مناظر طبیعی بسیار زیبایی را در اتریش به وجود آورده است و جاذبه های طبیعی این کشور از دلایلی است که سالانه هزاران نفر را برای گردشگری راهی این کشور می کند. پایتخت آن شهر وین ترکیبی از سنت و مدرنیته است. معماری زیبای این شهر در کنار زندگی مدرن آن, وین را به عنوان بهترین شهر جهان به مقصد بسیاری از افراد از سراسر جهان برای تفریح و زندگی مبدل کرده است. همین مسائل سبب شده سالانه عده زیادی قصد مهاجرت به اتریش داشته باشند.

زبان رسمی مردم کشور اتریش زبان آلمانی است و واحد پول این کشور یورو می باشد. کشور اتریش در سال 1995 به اتحادیه اروپا و سپس به کشورهای عضو شنگن پیوست. جمعیت آن در حدود 8,500,000 (هشت میلیون و پانصد هزار) نفر است که بیش از 80 درصد آنها مسیحی هستند. شهر ها ی مهم دیگر این کشور بعد از شهر وین, گراتس, اینسبروک, زالتسبورگ, کلاگن‌فورت و … است. ما در این مطلب به بررسی انواع روش های مهاجرت به اتریش می پردازیم.

شرایط و روش های مهاجرت به اتریش
روش های مختلفی برای مهاجرت به اتریش وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به مهاجرت تحصیلی, مهاجرت کاری, مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و … اشاره کرد. موسسه حقوقی توسعه گران مهر تهران و شیراز با برخورداری از کادری مجرب و وکلای زبده حقوق بین الملل به تمام سوالات شما در زمینه مهاجرت به اتریش و شرایط ورود به این کشور و زندگی در آن پاسخ می دهد. با ما تماس بگیرید تا با مشاوره ای تخصصی شما را به اهدافتان نزدیک تر کنیم.

مهاجرت به اتریش

مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل
مهاجرت تحصیلی همواره از بهترین, کم هزینه ترین و کم ریسک ترین روش های مهاجرتی محسوب می شود. از آنجایی که فرد برای تحصیل در اکثر کشورهای جهان باید مبالغی را به عنوان شهریه دانشگاه و … بپردازد اگر شما کشوری را انتخاب نمایید که دارای تحصیلی تقریبا رایگان باشد گزینه ای استثنایی را برای مهاجرت یافته اید. دانشگاه های اتریش با دریافت شهریه ای در حدود 350 تا 750 یورو در هر ترم تحصیلی از ارزانترین و در عین حال معتبرترین دانشگاه های اروپا و جهان محسوب می شوند. لذا تحصیل در اتریش به گزینه ای بسیار معقول برای شما تبدیل میشود.

منبع:estahbanaty.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: